neděle 20. října 2013

Nová rubrika / Kapelám blíž...A

Napadla mne taková malá rubrika, do které bych mohla tak jednou měsíčně přispívat, to bych samozřejmě mohla i do jiných rubrik, ale to pořeším během tohoto měsíce, kdy se chci opět blogu aktivně věnovat a to mi věřte. Pořádně se za sebe stydím! Těšila jsem se na to, jak budu pravidelně psát a těšit se ze svých nových článků ze všech možných okruhů světa, takže počítejte s tím, že do toho jdu zase naplno! Tohle mě fakt baví! :)





Chtěla bych vám v této rubrice představit vždy nějakou kapelu, která by to mohla někam dotáhnout, ale třeba ještě není tolik známá.

Začnu pěkně od A. 
AngelHeaded Hipsters, mladá nadějná kapela z našeho města. Ne, nechci dělat reklamu našemu městu, jelikož o to vážně nestojím, ale tuhle kapelu jsem na začátku jejího vzniku neměla ráda. Už jen pro ty lidi, kteří v ní hrají. Prostě jsem si myslela, že to nikam nedotáhnou, jakožto všechny naše pubertální kapely.

Šíleně jsem se však spletla. Neříkám, že se hned můžou srovnávat s veleznámými kapelami, ale mají v sobě hodně. Mají v hlavě hodně nápadů a baví je to.
Začala jsem v podstatě u jejich prvního dema letos na jaře. Pár písniček, které sice nebyli tak dokonalé, ale najednou se slyším, jak si je broukám, jak si dávám Kill me please na vyzvánění a jak mi zní v hlavě při nákupu Black Bridge Side. Změnou se u nich stal jen zpěvák a myslím, že alespoň i pohledný. Možná by to chtělo zlepšit výslovnost angličtiny, nemyslíš Ringo?

Po vydaní klipu Black Bridge Side a mém stém přehrání jsem si řekla, že asi nebudou tak úplně k zahození. Na koncertech jsem je nikdy extra zvlášť nevnímala tolik jako jejich manažera :D
No, určitě od nich máme ještě hodně očekávat a třeba se dostanou i víc do našeho českého světa. Přála bych jim to.
Jen ty bicí, že se vám tam taky vůbec nelíbí? Takové nepatrné mínus této kapely. Vyměnit!


Žádné komentáře:

Okomentovat