pátek 13. prosince 2013

Oblíbené kosmetické produkty...Zaří - Prosinec 2013

Zdravím, konečně jsem se dostala k nějakému tomu ,,pořádnému" psaní. Chtěla bych vám doporučit nějaké ty kosmetické produkty, které mě v poslední době doprovázejí a jsem s nimi navíc i spokojená, proto se třeba také v mém kosmetickém košíku objevují pořád a pořád.

1. Gliss-Kur Schwarzkopf
Nakupuji pravidelně, jelikož jsem naprosto spokojená s tímto vlasovým rozprašovačem/balzámem. Nádherně se mi po něm zlepšily vlásky, hlavně teď po dredech. A navíc má i příjemnou vůni.

2. Rexona, maximum protectíion - sice jsem byla silně proti produktům s aluminiem, ale u tohoto produktu jsem bohužel/bohudík? udělala vyjimku, jelikož jsem s pocením měla problém. Řekla jsem si, že všemi opěvovanou Rexonu zkusím a nezklamala mě, i když jsem se tak silně obávala. Aplikovat by se měla před spaním, já jsem ji však používala po ránu, před odchodem do školy a vskutku, pomohla mi a cítila jsem se lépe. Bohužel, už došla.
Koupila bych znova!

3.Balea Pink Flame Deodorant - nádherná, nově objevená vůně deodorantu. Jelikož se mi pěkně blbě shání deodoranty s dobrou vůní, bez aluminia, tak jsem ráda za tento speciální od Baley. Už mám druhý kousek  :)

4. 9 to 5 odličovač Lash - zatím nejúžasnější odličovač na který jsem narazila, příjemný, krásně voní a pleť je po něm taky strašně jemná a příjemná. Stoprocentní topka!

5. Strawberry a cream, krém na ruce, Oriflame - krémy na ruce jsem nikdy nebyla zvyklá používat a pak jsem dostala tento jahůdkový, je tedy až moc jahůdkový a stačí opravdu jenom troška, je více mastnější, ale nějak neurazí.

6. Love Trap, Chupa Chups - hrozně příjemná vůně a to jsem je nejdřív odsuzovala, samozřejmě jen proto, že je používala každá náctiletá a teď, když už nikdě nejsou, tak si ji nemůžu vynachválit, ale už je fuč

7. Black Star by Avril Lavigne - a tuhle vůni mám naprosto nejraději a ne, není to jménem, je to prostě tou krásnou sladkou vůní, které není ani moc ani málo a já se děsím dne, kdy mi dojde a já budu muset používat ty další krásné vůně, které tu mám, ale vím, že nejsou tak krásné, jako tato :P




8. American Cream, Lush, kondicionér - opět další skvělá věc od Lush, když jsem si vyyčesávala dredy, tak mi hodně pomohl a má opět nádhernou vůni

9. Lemon and tea tree, Original source, sprchový gel
- když jsem objevila tyto veganské sprcháče, byla jsem nadšená, že něco takové konečně je u nás a s naddšením jsem tyto skvostné vůně vložila do košíku, pustila jsem se do citronového a musím říct, nemůžu se té vůně nabažit. Ještě mám limetku a zjistila jsem, že už se objevují další :)

10. Apfel and Papaya, Family shampoon, Alverde - ohromující vůně jablek, papája cítit tedy není, ale je to fajn šampon

A co mi doporučíte vy?

4 komentáře:

  1. Ten Oriflame krém na ruce vypadá skvěle....ale nemůžu si ho koupit, mám strašně hodně krémů na ruce :D (je to závislost). O těch vegan sprcháčích jsem už četla a taky plánuju koupit. Citron by mi vyhovoval asi nejvíc, vzhledem k tomu, že ho mám ráda :). A momentálně mohu doporučit tyto dvě masky na obličej http://2.bp.blogspot.com/-7rpglRDdB8w/Uiytpf75mpI/AAAAAAAAB10/MkSi2NRWN9E/s1600/P9081030.JPG :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co, krémy se neztratí, ne? :D
      Určitě budeš nadšená, jak se teď objevují i další vůně, tak nemůžu odolat.
      Vážně jsou dobré? Od Avonu? Nemám s ním moc zkušeností, tak nevím, ale díky za tip :)

      Vymazat
  2. Gliss kur je z kosmetiky z drogerie a z té levné kosmetiky asi nejlepší :) Original source jsou super.

    OdpovědětVymazat
  3. Takisto mám Gliss kur a tiež mi vyhovuje :) Kika

    OdpovědětVymazat