pondělí 27. ledna 2014

Srdcový songy 2013


Ještě bych se chtěla tak trochu vrátit k minulému roku a pomocí několika písní si připomenout jednotlivé měsíce a kdo ví, třeba vám alespoň doporučím nějaký dobrý song. I když, žádné moderní písničky, které letěly, nečekejte. :D
A prosím, berte tento článek tak trochu s rezervou. :)

LEDEN - Vypsaná Fixa - Jizvy



V podstatě zasahuje i do prosince, kdy jsem se seznámila s jedním, teď už velice dobrým kamarádem, a tohle je tak trochu naše písnička. Jsem neskutečně ráda, že jsem ho poznala, protože je to takový zvláštně úžasný kluk, s někdy až moc praštěným životem, hrozně si rozumíme, co se týče hudby. Takže mi takhe písnička připomene hlavně tohle období, i když jsme přátelé i teď ;)

ÚNOR - Sodoma Gomora - Poslední Valentýn

Odkaz na YouTube

Ano, já vím, je to trochu drsné a nic pro normální posluchače a jestli jste citlivé dušičky, tak si to raději opravdu nepouštějte, ale prostě jsem v tomhle měsíci byla celá skleslá, nevyznala se v citech, cítila se úplně mimo a tahle písnička mě v tomhle tak trochu uklidňovala, právě proto, že je tak drsná. :D

Zastávka Mileč - Nemám auta rád
Odkaz na Youtube

V tomto měsíci mi utkvěla v hlavě ještě jedna, je od punkové kapelky. Psala jsem si v tomto období s jedním klukem(brala jsem ho jako fajn kamaráda, vždy mi zvednul náladu), znali jsme se i osobně a tak jsem myslela, že když se vždycky uvidíme, budeme si rozumět, jenomže nebyl vůbec takový jaký jsem si myslela. Čekala jsem od něj trochu jiný přístup a vystupování, ale je vidět, že je to ještě kluk bez rozumu a vrtá se neustále jenom v autech. Ale tak co, taky dospěje a třeba se dokáže se mnou bavit někdy jako člověk :)

BŘEZEN - Plantážníci - Bezejmenná generace


Březen byl dlouhý měsíc poznávání nového města, Mladá Boleslav. Kde žije jeden můj punkový kamarád. Hrozně mě seznamoval se vším okolo a tahle písnička je jejich. Bohužel jako tato kapela už nefungují, ale jelikož on je velice kreativní a akčí, už si vymyslel něco jiného.


DUBEN - Revolta - Evoluce vědomí


Revoltu mám ráda, hrozně moc mi jeho songy dávají a pokud jej neznáte ani ten styl vám nic neříká, zkuste to. Už jen kvůli myšlence, o kterou jemu převážně jde. Avšak až díky dubnovému koncertu jsem si uvědomila, jak moc má pravdu. A hrozně mi to pomohlo víc se o sebe starat a zamýšlet se i nad okolním světem.

KVĚTEN - Pivní pupek - Třetí písnička



Ne, neptejte se mě, jak jsem mohla poslouchat takovouhle hovadinu a že jsme si ji vždycky opojení pivem s kamarády zpívali, ale bylo v květnu moc a moc hudebních akcí a já na ně mám opravdu zajímavé a dobré vzpomínky. Byl to opravdu hodně dobrý měsíc, i když v něm padlo hodně piv a hodně vína.

Iné kafé - Růžová zahrada


Připomíná mi hlavně brněnský Majáles, i když v podstatě ani nevím proč, ale hrozně se mi líbilo ho trávit s osobou, která pro mě ještě pořád hodně znamená a když si vzpomenu na celý bláznivý, plný hudby, plný citových vzpomínek, večer vzpomenu, mám slzičky v očích.

ČERVEN - Mandrage - Už mě víckrát neuvidíš


Podle mě v celku zábavová písnička, protože ji hraje naše místní zábavová kapela a v tomhle měsíci bylo zábavy až až. Měla jsem prázdniny, takže jsem toho samozřejmě musela až nadmíru využít.

ČERVENEC - Plexis - Pidilidi

Není na Youtube
Měsíc na praxi v Teplicích, který byl pro mě nabytý zkušenostmi, poznáním a ujetých večerů s punkáčema. Jak jinak, samozřejmě se najdou všude a tady ta skupinka byla obzvlášt vypečená a já neříkám, že se mi tam nelíbilo. Bylo těžké od nich utéct, ale vzpomínky zůstanou a já se tam stejně hodlám zase vrátit. 

SRPEN - Inseminační stanice - Kráska a zvíře
Odkaz na Youtube

Když mi ji v srpnu pustil On, s tím, že je to písnička o mě, musela jsem se pousmát. No od té doby, je na mě hodně používaná a mě? Mě se prostě líbí. Srpen byl krásný i zmatený zároveň, rozhodně jsem byla roztěkaná a byla ráda, jakmile skončil.

ZÁŘÍ - Vision Days - Cesta do hlubin punkáčovi duše


Částečně strávený v Praze, částěčně doma, byl to náročný měsíc, plný zvratů a uvědomění, hodně mi dal i vzal, ale já se tak nějak ze všeho toho hezkého dokázala probudit(nemyslím city ;))

Divokej Bill - Lásko



Zároveň to byl měsíc, když jsem byla naprosto šťastná. Konečně, a to pořád s Ním.

ŘÍJEN - Jaksi Taksi - Jednou



Asi nejhorší měsíc, v polovině měsíce se všechno zvrhlo a všechny mé sny a všechna moje síla do učení a ostatních mých cílů zmizela a nevrátila se už do konce roku.

Poletíme - Mám depresi rád



Naprosto uklidňující píseň tohoto měsíce, hrála mi vždycky, když jsem byla na pokraji zhroucení a opravdu byla pěkně bláznívá.

Good Charlotte - I don´t wanna be in love


Opět povzbuzující song, následně i celou desku GC jsem používala při běhání, které mi dávalo potřebnou energii.

LISTOPAD - SPS - Útěk z relity



I přes to, že už jsem se těžce vracela do normálu, jsem se opravdu snažila a bylo i dost světlích chvilek :) A tahle písnička tomu nasvědčuje, stejně jako každoroční koncert téhle kapely u nás. 

PROSINEC - Lucie Bílá - Být dítětem svítícím



Neříkám, že Lucii poslouchám běžně, ale vánoční album od ní, mám hodně ráda a jakožto milovnice Vánoc, jsem si ji neodpustila ani tyto Vánoce a bylo to fajn a krásné.

DeSase - Kuřák




Ranní song při ranní cigaretce. Berte opět s rezervou, přeci jen je to člen Sodoma Gomora grupy, takže opět ne pro citlivé dušičky, i když to není tak silný kafe jako mnohé jeho další počiny.
 
Uff, tímto definitivně uzavírám rok 2013 a už se jdu dívat jedině kupředu!
Také si spojujete určité situace s písničkami?


 

8 komentářů:

  1. Jestli je ten "On", ten kdo si myslím, tak jsi pěkně tupá...

    OdpovědětVymazat
  2. jak tak koukám, tak máme docela podobný vkus na hudbu :-) http://lost-strength.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda poslouchám spíše jen anglické písničky (rock, metal nejvíce), takže tohle mi nic moc neříká.. Ale situace si občas s písničkama spojuju - ale to třeba tak, že arabské songy mi připomínají Egypt :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, tohle jsou hlavně písničky, co se týče situací. Jinak s tím metalem jsme na tom taky tak, ale jsem ráda, že si je s ničím nespojuji, protože bych ho pak nechtěla poslouchat :D

      Vymazat
  4. Fixa, Mandrage, Revolta, ... Maš dobry vkus. :)

    OdpovědětVymazat
  5. hlasuju pro fiXu ať je ve 2014 tvojí nejoblíbenější kapelou! ;) pak to teprv bude playlist! .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je pro mě nejoblíbenější kapelou každý rok ;) takže v pohodě! :D

      Vymazat