úterý 28. května 2013

Šampuk od Lush - NEW

Baf.

Tak jsem opět tu(po dlouhé době vím a budu se snažit to napravit), tentokrát s mojí recenzí na šampuk od Lush, tedy přírodní kosmetiky. Jedná se o šampuk New, je to tuhý šampon, kterým stačí párkrát přejet po vlasech a náramně pění. Četla jsem na něj již mnoho kladných recenzí a možná jej už právě díky mnoha blogerkám znáte, ale nedá mi, abych se o něj taky nepodělila, jelikož jsem z něj nadšená.
Objednávala jsem z Lush poprvé a myslím, že ne naposledy. Používám tento šampuk druhý měsíc a pořád ho mám dostatek, takže i za tu cenu se to vyplatí. Vlasy jsem hned po prvním umytí měla krásně hebké a ta vůně. No, hned bych vám ji přenesla počítačem kdyby to šlo. Ještě nikdy jsem takhle nádherně necítila svoje vlasy. Určitě jsou teď i mé vlasy zdravější, ale vzhledem k tomu, že se jedná o přírodní šampuk, tak vlasy musíte umývat častěji. Myji si je jednou za dva dny a vyhovuje mi to.

Pikantní povzbuzující šampuk pro nadměrně padající vlasy

Toť napsáno jako jeho hlavní úkol, ano, možná to tak je, právě to byl hlavní účel mého nákupu, protože mé vlasy opravdu nadměrně padají a mám pocit, že teď možná i méně, ale těžko říct :D Je na něm vidět kousek skořice, ale mě se tedy sloupla, jinak by se mi zachytila do vlasů. Chtěla bych, až mi dojde, vyzkoušet jiný šampuk, už jen proto, že tu značku začínám zbožňovat, ale tento má u mě absolutní jedničku, nikdy jsem tak ráda nepoužívala žádný šampon, jelikož mi nikdy jeho účinky nevydržely dlouho, ale pouze několik umytí a tak jsem moc ráda.

 Ať žije přírodní kosmetika!

Pořídíte jej v 55g provedení za 235,- Tady!

2 komentáře:

  1. To neznám...i přesto co píšeš bych k tomu byla asi docela skeptická.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, lush už chci dlouho vyzkošet, ale vždycky nakonec odolám a pořídím si jinou přírodní kosmetiku.. Asi kvůli jejich cenám :P ALe když ono to vypadá fakt skvěle :P

    OdpovědětVymazat