sobota 4. května 2013

Swap s Markétkou

Můj poslední swap probíhal s jednou velice milou slečnou.
Rozuměly jsme si a psaly jsme si denně.
Domluvily jsme se na částce 500,- a i tak se nám to zdálo málo. Jenže ani jedna z nás ty peníze nekrade :D

Z balíčků jsme myslím nadšené obě dvě a neustále jsme v kontaktu.
Tenhle swap byl prostě jednička :)

Markétka mi poslala dárečky ve svojí vyrobené krabičce. Vykoukl na mě krásný dopis a spoustu zabalených věcí.
Měly jsme s Markét rozbalování ve stejnou dobu, takže jsme si postupně psaly, co jsme objevily. Byla to zábava :)

Nerozbalený swap od Markétky - její fotografie, já jsem to nestihla :D
A co jsem tedy našla:

Naturdem Botanics Sprchový gel - nádherná jemná vůně, bio produkt, který ještě neznám, takže se na něj velice těším, sprcháček se neztratí :)
Vitalitea Caribic Sun - jsem čajová blázínek a Markét mi tedy jeden čajík vybrala, sice moc nemusím kokos a cestu si k němu hledám, ale myslím, že mi bude chutnat ;)
Jahůdkové náušničky - Markét sice věděla, že náušničky nenosím, ale bavily jsme se o jahůdkových a já věděla, že mi je pošle, jsou kouzelné, píchla jsem je do nástěnky
Alverde tónovací krém - má oblíbená značka a tak uvidím jestli tento tónovací krém vhodně využiji :)
Stíny od Essence - řešily jsme stíny, kterým se Markétka věnuje, ale já jim moc nerozumím, tak mi jedny vybrala a já je pomale začínám zkoušet :)
Náhrdelník kříž, vintage kytička a peříčkový - jeden pro punkovou a jeden pro retro slečnu, jeden bláznivý navíc :D jak jsme se shodly nevíme, kam ho budu nosit, ale já něco vymyslím, jsem ráda středem pozornosti :D
Cukříky - do mé sbírky cukříků :)
Toffife - které tedy nepřežilo k focení, jelikož jsem ho sežrala při rozbalování :D


A co našla v balíčku ode mne Markétka? 

Šátek s ptáčky - šátky i ptáčky má Markét ráda a tenhle mne okouzlil :)
Náušničky sovičkové - také její oblíbený motiv
Rtěnka Essence - Markét psala, že chce vyzkoušet nějakou rtěnku, sice se v nich moc nevyznám, ale jednu jsem ji vybrala 
Čokoláda Alnatura s lískovými oříšky - k tomu není, co dodat :P
Zelený čaj Sencha - co se týče čajů, tak je musím strkat všude a Markétka má ráda Zelený, tak dostala tento :)
Tužka na oči Essence - ta se jí vždy hodí
Sprchový gel Yves Rocher Bambus - neztratí se
Gumička - Markét je na gumičky
Tělový peeling s makadam. ořechy Yves Rocher - další z rozlinných produktů s úžasnou vůni
Vzorek mýdla Lush, jahodový - ta vůně je nesmírná a ta značka nikdy nezklamala.

Chtěla jsem Markétku zasvětit do přírodních produktů a jak jsem od ní četla, povedlo se mi to :) Takže jsem nadmíru spokojená :)


6 komentářů:

  1. wow, tak to se povedlo :) moc pěkné :) ráda bych do toho taky někdy šla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke !!!:))))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi líbí ten balíček, co jsi dostala - z větší části přírodní ^^ a naopak se mi také líbí ptáčkový šátek, Lush a čajík od tebe ^^

    OdpovědětVymazat
  4. To je sen! Tak úžasné věcičky by si přála každá "swaperka" ;-). A ten šátek s ptáčky, který Markéta dostala od Tebe je do-ko-na-lý!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to jsou krásné balíčky! :)

    OdpovědětVymazat