pondělí 29. dubna 2013

Jedna z mých mnoha drog: Revolta


Ano, Revolta je jedna moje velká droga. Neříkám, že nejsem zarytá punkerka s duší metalistky a poslouchám dojemného Kluse, ale Revolta! Revolta není jenom hudba, Revolta patří do mého života čistě z jiných důvodů.

Dostala jsem se k němu díky Pirátům( o nich také drogový článek), 11. září 2012 a od té doby není den, kdybych si ho nepustila a neuvědomovala si, jak ten náš svět jde do záhuby.
Je to člověk, který všechno, co dělá, dělá proto, že opravdu sleduje dění okolo a není mu to lhostejné. Snaží se nás donutit se zamyslet a sám všechno dělá tak, aby to bylo něčemu prospěšné.
Díky němu jsem típla poslední cigaretu(ne nebyla jsem pravidelná kuřačka, pouze příležitostná, ale už nejsem ani to).



Když jsem ho měla možnost v sobotu 27. dubna vidět na živo, byla jsem hrozně nervozní a perfektně překvapená. Revolta dorazil s úsměvem na tváři, se všemi se zastavil, pobavil, na pirátské akci Proti Indectu a dal pár svých songů. Stála jsem s otevřenou pusou, přeříkala všechny texty a následně šla za ním. Strašně hezky se smál, ochotně se se mnou vyfotil a bylo vidět, že to dělá s láskou!

Pusťte si ho. Já ještě neustále nevěřím, že jsem měla možnost poznat ho! Uvědomit si, co všechno dělá.
Žádní hudebníci mne nikdy nedostali tak, jako on a přitom ani tak nejde o ten styl hudby.
Jen mne zaráží to, že někteří si všechny ty situace uvědomili až teprve, když se objevil on, ale neuvědomují si to sami. Svět hnije! Probuďte se a vyjděte!


Žádné komentáře:

Okomentovat