čtvrtek 4. dubna 2013

Knížka měsíce - březen

Rozhodla jsem se, že další s čím se s vámi podělím je to, co čtu. Budu tu vždy po skončení psát o knížce, kterou jsem stihla přečíst za ten měsíc.
Nemám na čtení moc času, navíc jsem stále ještě postihnutá povinnou četbou, ale když někam cestuji většinou si beru knížku, kterou číst chci, ne kterou musím.



V březnu jsem sáhla po jedné velice zajímavé knížce - Kuchař - Martin Suter
Takový jednoduchý název, člověk by řekl i dosti výstižný, ale kdyby tak šlo o obyčejného kuchaře, kniha by přeci jen asi nebyla tak zajímavá, kdybychom četli o obyčejném kuchaři, který každý den vaří v nějakém podniku.
Jde úplně o jiný druh kuchyně a podnikání a to mne upoutalo. I styl psaní je velice pěkný. Zápletka dosti překvapivá a rozhodně mne knížka nenudila. Občas jsem při popisu vaření cítila i všechny ty vůně. Ale účinky, které to mělo na postavy v knize to na mne naštěstí nemělo. Kouzelné ingredience totiž způsobovaly opravdu zajímavé věci. Nechci tu nic prozrazovat, pokud by knížku někdo chtěl číst, proto píšu v hádankách ;)

Ti kteří mají radí romány a k tomu se věnují jídlu, tak jako já, nebudou zklamáni. :)

A co vy? Čtete? Jaké druhý knížek máte rádi? Co povinná četba? :)

2 komentáře:

  1. Tvůj popis mě zaujal, dokonce i ten název...ale když jsem si přečetla v knihkupectví o čem to je konkrétně "afrodiziakální" tak jsem si řekla "proboha co to je?" :D ...ale i tak si to zkusím přečíst.
    Jinak nejsem moc vyhraněná na čtení :) Mám ráda všechno, co má smysluplný děj a nejlépe, když to skončí nečekaně nebo z toho vyleze uplně něco jiného než člověk čekal. :D Povinnou četbu už nemám, ale mám profil na databazeknih.cz, tak můžeš kouknout, co jsem za svůj život přečetla :) http://www.databazeknih.cz/uzivatele/dummy147-17157

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe :D No, zkus to a uvidíš ;) Jsem ráda, že se tu najde někdo, kdo rád čte :)
    zkouknu :)

    OdpovědětVymazat