středa 3. dubna 2013

NEW IN n.1

Jak jsem se již zmiňovala, byla jsem v Brně nakupovat.
Měla jsem několik cílů, ale samozřejmě jsem nakonec koupila něco jiného, ale jsem celkem spokojená. Penízky se sice ztrácí, spousta věcí mi ještě chybí, ale nebudeme truchlit ;)

Když jsem procházela Olympií, mou první zastávkou byl jako vždy Marks and Spencer. Chodím tam převážně kvůli perfektním potravinám, koukám i po oblečení, ale bohužel si o něm můžu nechat tak možná zdát. Měli ale nějaké slevy a i přes to, že i ve slevě byly ty ceny dost vysoké jsem narazila na úžasné punčochy(169,-), ten vzor, musela jsem je mít a tak jsem je s radostí popadla. Poté jsem už okukovala chuťovky, ale tentokrát jsem nesháněla moc potravin, vzala jsem si jen Vegy Percy(38,90,- akce), což jsou gumové bonbonky, které neobsahují vepřovou želatinu jako ostatní gumové dobroty a ty já prostě nějak nedokážu strávit. Uvidíme jestli Prasátko nadchne svojí chutí :)



Poté jsem zašla do H&M. Měli i pěkné kousky, popadla jsem několik svetrů a halenek a jedny nádherné šaty. Svetry i halenky jsem nakonec všechny vrátila, ale ty šaty musely se mnou. Jsou tak jednoduché a přitom tak kouzelné. Zamilovala jsem si je a přitom nebyly ani tak drahé(350,-)



Obešla jsem ještě řadu obchodů, ale už mne nic tak neuchvátilo. Jela jsem tedy do Vaňkovky. Tam jsem nejdříve zašla do Nanu-nana, tam také velice ráda trávím nakupovací čas. Koupila jsem si takovou tu vůni do pokoje, místo svíček a zapalovacích tyčinek. Četla jsem o tom nedávno u ceady a zaujalo mne to, tak jsem zvolila nějakou vůni květů a také jsem ukořistila nádherný puntíkatý talířek ve slevě. Mám tak ráda ty jejich doplňky. O:)



Potom jsem už na nic výjimečného nenarazila. Druhý den jsem však navštívila ještě Deichmanna u nás a pořídila jsem si jedny sakra parádní boty(250,-) na jaro(pokud přijde). Nejsem moc náročná, nepotřebuji nějaké spešl a tyhle mne uchvátili.
A v DM jsem si vzala krém na opalování od Alverde, 30(129,-). Jsem alergická na sluníčko, ale i tak něco takového potřebuji. Pokud sluníčko letos bude, stejně se mu nevyhnu, osypu se a budu mít celé léto oteklý nos. No nevadí, měla bych už být zvyklá :D (což nejsem samozřejmě)



Od přítele jsem byla potěšena dvěma krásnými šátky(na fotce s šaty). Jeden mám prý k těm úžasným punčoškám, jak mi oznámil a ten druhý se mu prostě líbil a nedal si vymluvit, že ho potřebuji :) Takže mu tímto ještě jednou děkuji. :)

Ehm, ještě jsem neviděla tak dlouhý článek NEW IN, ale to bude tím, že já to moc okecávám, ale bez toho to neumím :D Velice se omlouvám, ale nenutila jsem vás to číst. O:)

7 komentářů:

  1. Ten talířek je úžasný a já jsem zrovna bez peněz :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné úlovky, Nanu-Nana bych taky potřebovala mít poblíž :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy, když se tam dostanu musím si ho projít dvakrát :D
      A jinak děkuji ;)

      Vymazat
  3. Skvělý nákup :) Nanu nana má krásné věci, ty talířky puntíky a tak :D nejradši bych to koupila všechno :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou nádhera! :) A ten talířek, ani nemluvím :D Bohužel jsem nenarazila na nanu-nana v Praze, což mě pěkně štvě, takže když jedeme na výlet, kupuju si suvenýry tam :D:))

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. OMG, ten talířek nutně potřebuji.. mám hrníček s tím vzorem Chocolate, ale talířek jsem nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat