pátek 21. června 2013

Kit Kat dort


Den dětí byl sice před dvaceti dny, ale já jsem se k tomuto článku ještě nedostala. Dort na den dětí jsem si vybrala z Kit Katu a barevných oříšků, protože mě zaujal vzhledově nikoliv tím, že dá hodně práce ;)
Takže jsem nakoupila pár balení Kit Katu a dala se do toho.

Kdyby někoho náhodou zaujal, tady máte recept:

Korpus:
1 hrnek hladké celozrnné mouky
1 hrnek třtinového cukru
3/4 hrnku mléka
3/4 hrnku oleje
1 prášek do pečiva
4 vajíčka

Smícháme mouku s práškem do pečiva. Cukr vyšleháme s vejci, přilejeme olej a postupně i mléko, nakonec vmícháme mouku. Dáme péct na 180 stupňů zhruba na 30 minut. Poté necháme vychladnout.
Kit Kat nalámeme pouze na ty jednotlivé dílečky.
Nachystáme si krém z pudinku a másla(uvařený vychladlý pudink ušlehaný s kostkou másla)
Vychladlý korpus překrojíme potřeme krémem, i po bocích a naklademe jednotlivé dílky Kit Katu, vršek posypeme barevnými oříšky(lentilky by vyšly moc moc draho :D)
A máme hotovo.

3 komentáře: