pátek 7. června 2013

Kniha měsíce - červen

Minulé dva měsíce jsem se ke čtení absolutně nedostala, ale tento měsíc už za sebou knížku mám, to ale neznamená, že nebudu číst dál. Mám tu další čtyři nové knížky, které bych si chtěla přečíst a až pojedu v červenci na celý měsíc na praxi, tak si sebou hodlám vzít také nějaké knížky, kdybyste měli tip, co si půjčit v knihovně, dejte vědět ;) (možná dočtu knížky z povinné četby, mohla bych :D) 

Fenomén Jamie Oliver - Gilly Smith
Kniha je už z roku 2008 a u nás vydaná 2011, ale toto téma je stále aktuální :)


A co jsem tedy četla?
Fenomén Jamie Oliver. Životopisná knížka o tomto skvělém kuchaři, který nám ukazuje, že s jídlem se má hrát, že nám hodně dává a že prostě jídlo není jenom naše palivo.
Celá knížka je psaná postupně od začátků jeho kuchařské kariéry. V podstatě jsou tam občas nějaké řeči jeho i jeho pomocníků, kritiků, manželky a kamarádů. Netušila jsem, jak zajímavé to měl, ale v podstatě se ke všemu dostal docela jednoduše. I když je mi docela líto jeho manželky, která musí přetrpět jeho neustálý nečas na rodinu.
Jamie je ale jiný kuchař než všichni ostatní a to v té knize dokonale zjistíte, jelikož takového kuchaře jen tak nevidíte.
Pokud se zajímáte o jídlo jako já, tak se vám ta knížka bude líbit, protože z ní poznáte hrdého kuchaře, který něco dokázal!

Doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat