pátek 29. srpna 2014

Střípky všedních dní ... 3

Když už mám trochu té příležitosti psát a jen tak si užívám posledních volných prázdninových dní, mohla bych se podělit o pár fotek a infomrací. Proč ne, že? Určitě každý stalkujete můj blog 24 hodin denně a čekáte na to, co dělám. :D

Začátek prázdnin se vydařil. Trochu toho punku na Brněnec festu. Vzhledem k tomu, že od punku teď trochu upouštím, vzhledem k celým 4 rokům, které mne stáhly celkem dolů, už nebudu žít jako punk, jen jako příznivec a proto jsem si léto musela ještě jako pořádnej punkáč užít.




Flákání v parku s vínkem. Bylo ho spoustu, bylo ho přespříliš. Ale bylo to fajn. :-)






Naše vesnické Kulrutní léto, kapely pro důchodce, výborné pivo, hasiči u klobás a špatné počasí.



Trochu víc prokalený prodloužený víkend.



Opět pár krásných dnů s nevlastní sestřičkou.



Nejsilnější zážitek ze všech silných zážitků. Metallica, 8.července 2014! Splnil se mi sen z dětsví.




3 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky...vypadá to,že si užíváš. :)
    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  2. Chces rict, ze te stahl celkem dolu punk? To je pekna blbost. Clovek se dolu stahne sam a nepotrebuje k tomu punk, metal ci hiphop... Mela by jsi hledat pricinu nekde jinde, nez v punku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapsala jsem, ze punk ale to jak jsem se diky nemu zmenila!!

      Vymazat